Perangai lama dah kembali...


Hello korang... tido dah?? 
oo belum eyhh? tape-tape.... kalau belum tido tuu
jom ahh baca entri Issabelle same....
xpe laa kalau x sudi.... sob sob :( 

mengada-ngada betoii kau yee Julia...
hahah... 

Hari ni aku kerja petang kut.... so semalam tu ade jee orang tu kata nak tido
tapi last-last xtdo gakk... benggang laa kann... 
dah tuu sebok menggangu ketenteraman aku yang tengah blogging... 
yelaa sangat tu kan..?

back to main topic... cehh ayat, 
semalam tu busy decorate a.k.a ushar belog orang...
HAHA.. aku tengok banyak jee yang lawa
nak juga cantik cmtu ye dakk? hehe

edit pun edit... last-last kul 6 a.m mata aku ni dah xley tahan....
dah memberontak nak tdow.. 
sikit lagi aku nak letak kayu ala mr.bean tuu
hahah... tapi kayu xde plakk... kahhkahh....

klik untuk lebih jelas

tengok..? nampakk? xke nti orang cop oghang gilo tuu?
hahah....
tu dia kalau perangai on9 tengah malam dah datang...
xtido pun tape kan?? 
esokk2 kne mgrain nanges-nanges cam dak kecikk... 

OKbai


apa kata anda wahai kaki-kaki online?


With Love: Julia Justine

1 00000 comments:

Boni Kacak said...

kata2 saya?? carilah kayu atau batang mancis utk di letak kat mata macam mr.bean tu.haha

 
Copyright 2012 © Reserved to Issabelle San Design By Cik Nurfarah